افزایش 10 برابری اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی در سه سال اخیر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: یکی از موارد رضایت فرماندهی معظم کل قوا در حوزه کشف و شناسایی در قرارگاه پدافند هوایی است که به یاری خداوند پیشرفت محسوسی در این حوزه داشته‌ایم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک به مناسبت روز ارتش  گفت: امسال در رژه روز ارتش، تنها بخشی از توانمندی‌های قرارگاه پدافند هوایی به نمایش گذاشته شد. دست‌آوردهای پدافند هوایی که به دست توانمند جوانان و دانشمندان کشور شکل گرفته است، اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان سلب کرده است.

وی ادامه داد: در دیدار اخیر فرمانده قرارگاه با مقام معظم رهبری، معظم له تدابیر بسیار مهمی را در رابطه با پدافند ابلاغ فرمودند که یکی از این سیاست‌ها اهتمام جدی قرارگاه در رابطه با جنگ الکترونیک و دفاع الکترونیک بود و حضرت آقا از عملکرد پدافند هوایی ابراز رضایت کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: در سه سال اخیر اقدامات تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی نسبت به گذشته افزایش داشته است. در پاییز92 نسبت به همین بازه زمانی در سال 89 اقدامات تاکتیکی و اخطار به هواپیماهای بیگانه افزایش 10 برابری داشته است و یکی از موارد رضایت فرماندهی معظم کل قوا در حوزه کشف و شناسایی در قرارگاه پدافند هوایی است که به یاری خداوند پیشرفت محسوسی در این حوزه داشته‌ایم.

سرتیپ صباحی فرد در پایان گفت: رژه بسیجیان قرارگاه پدافند هوایی امسال برای نخستین بار و بسیار با شکوه انجام شد که مورد تقدیر سلسله مراتب قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا